sista dagen som åttondeklassare

Sötjulia blev plötsligt mästerfotograf, den tjejen vet hur man överraskar! (& då menar jag på flera sätt.. ;)


Sovmorgon, skåpstädning, hejdå av spanskaläraren, glass & bildspel från fyran. Det var det sista jag gjorde i skolan för detta läsåret, shit vad härligt!


Efter skolan tog jag en två timmars powernap. Vet att jag inte kommer kunna somna ikväll, men det var så himla skönt att sova bort eftermiddagen.

 

Stack ner till stan med Julia väldigt snabbt & fick tillbaka mina trasiga skor i ungefär samma skick som innan jag lämnade in dem, dåligt nilson! Var dock tvungen att ta emot dem ändå eftersom att jag ska ha dem på mig imorgon.
En shoppingtur på willys med några av tjejerna som jag ska äta med imorgon kväll blev det också. Vi köpte massa mat & sånt gott, det kommer verkligen bli helt gaaaaalet roligt!



Baby Alice - Piña Colada Boy


Tagga sommarlovet med denna härliga låten ni med! WIIIIE

Kommentarer
Julia säger:

Vad ska man säga, jag är som jag är helt enkelt!

2011-06-14 | 22:27:06
Bloggadress: http://mossbrant.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback