Midsommar

bild lånad från Hanna

Som jag redan har berättat så var midsommar skitkul!

Dagen började med en tripp till stan med Camilla & Jennifer. Vi köpte jordgubbar till kvällen och hälsade på Linnéa på hennes jobb. Sen åkte vi hem till jennifer där vi också fixade lite saker för kvällen, och sen på eftermiddagen var vi hos Camilla och gjorde kransar. Ganska traditionell midsommardag med andra ord!

Efter att ha fixat mig (ni kommer få outfitbild snart, finns på hannas dator!) så stack jag till Denise där det blev mat & förfest med 9 andra tjejer.
Lite senare drog vi till John där det var massa annat trevligt folk & vi hade skitkul fram till att grannarna ringde och klagade.
Någon gång runt halv två åkte jag, Emma, Linnéa och Sebastian med hem till Max där kvällen avslutades.

MANGE KOM IGEN NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback