första sommarlovsdagarna



Igår tog jag en lång sovmorgon & sen duschade jag. Städade iordning lite efter onsdagskvällen och sen kom Emma & Camilla. Vi gick en lång promenad innan vi satte oss på min studsmatta och pratade i några timmar.
Gick förbi swc och sa hej till de som tränade också.
På kvällen drog jag mig till pappa och åt innan jag åkte till Julia där resten av kvällen spenderades med tjejerna.

Idag började jag dagen med en springrunda och sen lite styrketräning i trädgården. Skönt att springa av sig lite!
Efter lunch kom Linnéa. Vi chillade hela eftermiddagen, först med ett avsnitt av serien Pretty Little Liars och sen vid datorn och ute i trädgården.

Nu ska jag strax dra mig utåt & se vart kvällen tar mig. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback