fin helg



Igår blev det en liten fotorunda med Malin och Camilla. Jag lånade pappas kamera, min har fortfarande inte blivit lagad (sega jag har inte ens fått dit den, hehe).
Lite senare kom Linnéa och Emma också förbi och vi satt ute i solen och pratade en stund.

På kvällen igår åt jag först grillat med familjen och sen promenad till willys med Linnéa, Malin och Camilla. Vi testade de nya ben & jerry's-smakerna coconutterly fair och nordic water peace, otroligt goda!
Lite senare kom Emma och sen också Fredrik, Jesper, Mårten och Johan. Vi satt i Linnéas uterum och pratade till långt efter midnatt, mysigt mysigt.



Efter en liten sovmorgon idag så la jag mig & solade i trädgården. Boken Elsas mode fick följa med & den är faktiskt riktigt bra!
Mötte upp Emma & Julia och rullade ner till stan där det var studentbal. Alla var superfina, ännu finare än tidigare år tyckte jag.

Sen drog vi oss till Jennifer som fyller år idag, grattis på dig älskling! Vi åt middag, spelade kubb, åt tårta och hade ett allmänt mysigt och ganska lugnt firande av hennes födelsedag. Där hade jag ingen kamera med mig men jag kan nog låna någon bild av mina kära vänner, så ni kan få se några imorgon.

Nu: sista söndagen på lääänge jag lägger mig tidigt! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback