en sen kvällsmat



Fick äntligen lite kvällsmat nu för en stund sen, finns inget bättre än kvällsmat
i kvällssolen!


Idag kunde vi checka av sista onsdagen i åttan, för om en vecka är det avslutning! Stannade kvar i syslödssalen efter skolan. Både jag & Camilla hade lite kvar med våra arbeten & det kändes underbart att kunna lämna in byxdressen som jag sytt på i en evighet!
Vid fem åkte jag till varbergs teater för att titta på filmpremiären av alla åttor & niors dokumentärfilmer. Alla åttornas filmer var verkligen jättebra, men lite problem med ljudet förstörde lite på bl. a. min, Jennifers, Julias & Linnéas film. När niornas filmer visades lite senare var det så mycket problem att man inte hörde vad någon på filmerna sa, så vi åkte hem istället för att titta klart.

Nu ska jag strax krypa till kojs, åttans sista torsdag imorgon!

Kommentarer
Rinda säger:

Synd att ljudet failade, alla hade lagt ner ganska mycket arbete på filmerna och så funkar det inte..

2011-06-08 | 22:25:57
Bloggadress: http://sugarcircus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback