salta dagar

Glömt bort bloggen ännu en gång, men vill ha allt nedskrivet så nu får vi väl börja där jag slutade förra gången:

Onsdag kväll:




Träffade Emma, Julia, Malin, Camilla och Linnéa och drog ner till havet. Lämnade Malin och Julia efter en stund eftersom att de skulle jobba. Då tog vi en tur till kåsa & sen till fästningshörnan och socitétsparken. Träffade tre trevliga göteborgare som man skulle kunna säga gjorde kvällen, haha.

Torsdag:

Stack till stan med Malin, Camilla och Linnéa & tillbringade mer än halva eftermiddagen inne på espresso house. Himla mysigt!
Vid sju drog vi oss hemåt & efter en stund åkte Linnéa & Camilla till mig. Vi tog en promenad hem till Julia & sen till Emma,  de skulle åka dagen efter så det blev massa avskedskramar.
Sen satt vi tre hemma hos mig, med te & bilar som vi grillade över ljusen, till tre & sen sov de hos mig.

Fortsatt summering ser ni nedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback