stuck in my book



Har känt mig lite frusen & hängig de senaste dagarna så jag skippade träningen för att bli piggare till matchen på lördag. Spenderade istället eftermiddagen hos Julia. Som alla andra eftermiddagar med henne var denna mycket chill med Top Model, datorn & lite annat. Så typiskt oss & så underbart chill!
Nu har jag precis duschat & blåst håret. Det tog en himla tid att få det torrt & jag tänkte som alla andra gånger när jag blåser håret: det här gör jag aldrig igen! Man ser att mitt hår är tjockt, jag vet, men tro mig, det är ännu tjockare än det ser ut.

Nu ska dyka in i min underbara bok som jag fick av syster i julklapp. Kärlek till Sophie Kinsella är allt jag kan säga. Eller nej, en sak till: LÄS DEN! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback