en eftermiddag i pingstkyrkan



Jag, Linnéa, Julia, Emma och Malin åkte ner till Pingstkyrkan idag där vi hade bestämt möte med pastorn. Det är inte så att vi blivit akut pingstkristna, vi arbetar med det på so:n. Vi tog fram filmkameran och ställde lite frågor och patorn var så pratglad att vi blev kvar där i 45 minuter. Vi har ingen aning om hur vi ska redovisa en 45 minuter lång intervju men det får vi lösa på något sätt. Vi har ju en del fakta om man säger så, hehe.

Efter kyrkan åkte jag till träningen. Skitkul som vanligt och jag fick reda på att jag får spela matchen mot serieledarna på söndag, capricorn f94. De är riktigt duktiga och jag är taggad som satan!

Nu väntar sängen om en liten stund, väldigt roligt att cykla en halvmil till friskis och svettis för gympalektion det första man gör imorgon, cyklar hemifrån 7.25, taagg...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback