jag har nåt som inte ni har, jag har sportlov nananana

Nu är allt utom necessären packat!
Det blev en hel del saker men det är ju ändå ett tag vi ska vara borta. Känner mig så otroligt taggad! Jag har aldrig varit i alperna & av alla bilder jag har sett att döma är det otroligt mycket större och bättre än norge och sverige.
Kan verkligen inte fatta att jag åker imorgon!

HÄR har ni en härlig spellista ni kan lyssna på medan ni längtar efter blogginlägg. För jag tror inte att det kommer bli någon uppdatering medan jag är borta, kanske någon mobilblogg om det finns bredbrand på hotellet. Men jag kan inte lova något.

Något jag däremot kan lova är att det blir superuppdatering när jag kommer hem, nästa söndag!


Slänger in en bild på mig och min rumskamrat för den kommande veckan. Bara för att vi är så snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback