en alldeles underbar dag!

Byxmyndig, (straffmyndig), moppemyndig, får cykla utan hjälm lagligt, köpa energidricka (ha-ha), hyra film på hemmakväll & gå på barnförbjuden bio, livet börjar nu asså!

Min femtonårsdag har varit helt amazing som ni kanske ser på rubriken. Började med traditionell sång med presenter på sängen, sen sång i matsalen i skolan och massa lektioner jag inte kommer ihåg och sen hem. Bakade muffins och scones och fixade tills mina 6 änglar kom klockan tre.

Av dem fick jag också fina presenter och antagligen den vackraste sången. Det blev en massa fika, prat och skratt. Vid halv åtta lämnade de mig och mamma och Janne kom förbi med lite mer presenter hihi. Nu har jag ätit födelsedagsmiddag och diskat lite. Jag kan inte fatta hur bra denna dagen har varit, woooonderful!

Här kommer några smarriga bilder från fikan ( det var förresten macarons & chocolate chip cookies jag bakade igår. Råder ingen som inte vill stå och slita i 4 timmar att baka macarons, ett rent helvete). Bilder på mina presenter kommer imorgon efter skidåkningen. Det verkar som att morgondagen kan bli väldigt bra den med!




Som det stod på kortet från Jennifer:

"Mycket förändras men dina änglar finns kvar"

Love you girls!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback