biffdag

Känns som att jag inte gjort annat än att biffa mig idag nästan. Cyklade till simhallen, simmade 100000 längder med tjocka kläder på och cyklade hem för en yttest fin lunch med Linnéa och Julia. Exklusiva som vi är kokade vi nudlar.
Sen cyklade vi till skolan igen, hade massa lektioner, jag cyklade hem, cyklade till träningen, tränade och cyklade hem. Inte konstigt att min cykel (läs jag) såg trött ut.

På elevens val var det stopmotionfilm (pingu om ni inte kommer ihåg) och jag och linnea skulle göra en bil. Vi tänkte ha två träbitar som bas som vi skulle klä med lera men vi är inte så bra på träslöjd. När vi skulle spika ihop bitarna gick det allt annat än bra. Våran lärare sa att legobitar nog passade bättre för oss och jag kände att min vuxenpoäng rasade. hehee.

Nu ska jag ta en lång dusch även om mitt hår inte har torkat sen simhallen. AU REVOIR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback