Coldplay - Christmas Lights


Träningen var ganska jobbig eftersom att vi bara var tio personer där och det blev mycket spring. Var otroligt seg i benen idag, vet inte varför haha. Efter en stund på gymmet också så gick jag och Isabelle och duschade. Nästan ingen i laget brukar duscha där men det var både trevligt, chill och skönt att slippa göra det hemma.

Som den julgalna människan jag är börjar jag bli lite desperat. Eller jag var desperat, snarare. Skulle nästan kunna säga att jag gett upp tanken på några som helst julkänslor i år. Jag har stjärnor i fönstrena, julmusik i lurarna och pepparkakor till fika men ändå skulle det lika gärna kunnat vara oktober. Men ärligt talat så skiter jag i det. Orkar inte pressa fram några julkänslor så om de inte kommer får jag väl fira en jul utan känslor (?).
Kan inte tänka mig hur det skulle vara, haha.

Imorgon är det onsdag vilket betyder fullspäckad dag med 9:1, vi är nästan alltid i A & B nuförtiden så det är riktigt mysigt med onsdagar! Puss

Kommentarer
Sara säger:

HejHej! Aa, vi är lätt bäst :D

2011-12-17 | 10:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback