the last

bilderna är tagna av min lärare och lånade från klassens blogg.

Sista skoldagen för i år blev riktigt bra! Började med att hela nian samlades ute i den nyfallna snön och tände tomtebloss som vi gjort. Efter det bakade jag, linnéa, sara och linda pepparkaksmuffins på hemkunskapen (som blev mer som skorpor i konsistensen men ändå goda;). På no:n fick vi tillbaks arbetena och tävlade (standard att jag, linnéa, linda och sara vann, hihi) och kollade julfilm på musiken.

På iup målade hela klassen på tavlan, mycket vackert & roligt. Bild stod sist på schemat och vikarien vi hade var lite one of a kind, hahah inga komentarer på den lektionen säger jag bara!
Vi som ska sjunga på avslutningen imorgon (!!!!) åkte till sparbankshallen där vi övade till ungefär halv sex, så det blev en riktigt lång skoldag, haha.

Ikväll har jag fixat lite inför imorgon, lagat köttbullar med mamma och tagit en riktig långdusch.

Jullov imorgon, och jag kan inte fatta det!

Kommentarer
Sara säger:

Höhö... Kände bara att jag var tvungen att kommentera. Jä*lar vad han var scary den vikarien O.o'

2012-01-05 | 09:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback