I'm dreeaming of a....



// Ge mig lite snö så kan ni få ett leende kort, hihihi. //

Igårkväll var jag med de finaste tjejerna hos linnéa. Vi satt och pratade om allt möjligt, är så himla glad att jag har er att prata med allt om!

Imorse/dag vaknade jag en stund efter tolv, passade väldigt bra att sova ikapp förra helgens saknade sömn. Hade ändå inget att göra när jag väl vaknade, haha. Så jag har suttit lite vid datorn, varit ute och gått med hunden och bara tagit det lugnt i eftermiddag.
Har kollat julkalendern, tänt julstjärnorna och lyssnar på jullistan på spotify. Ändå är inte julkänslan här & det känns mer som oktober än december, så himla tråkigt! Jag älskar verkligen julen och vill att den ska vara så länge som möjligt så nu börjar jag nästan bli lite stressad, haha.

Men ikväll ska jag till Camilla för julfika och det ska kanske snöa på tisdag så jag ska inte ge upp hoppet ännu!
Ha en fin lördagskväll! Puss

Kommentarer
Loisa säger:

Appropå jul, jag ska inte vara i vbg i jul, men vad tror ni om en julfika den 17:e december? Kan ju höra av er på min fb, puss!

2011-12-03 | 19:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback