6 - 11 december

Veckan rullade på med lite storm, träningar, barnvaktning, derbyvinst (4-3 mot capricorn!), chillkväll med tjejerna hos Malin och så vidare.

Igår var det lördag och jag drog till freeport med mamma och Janne. Köpte ett riktigt fint jullinne från odd molly och en sak till som jag får på julafton ( har lovat mamma att glömma, men tyvääääärr ;).
Lite senare kom Emma till mig och vi åt lite och fixade oss. Sen blev det förgrogg med tjejerna hos Denise och efter det fest hos Thea. Hade en sjukt bra kväll, tack så mycket!

Idag vaknade jag av att Emma ville kolla på julkalendern, haha. Sen åt vi lite frukost och jag hann också skriva lite på no-arbetet innan jag åkte till Lindome för att lira match. Kan inte precis säga att jag blev nöjd med min insats men vi vann i alla fall med 5-0.

Nu ska jag fortsätta med no:n eller kaaanske titta på tisdagens avsnitt DHW som jag missade. Blir nog det sista, hehe.

Får ursäkta för bildlöst inlägg men kameran är urladdad och laddaren inte möjlig att hitta, hehe.


Kommentarer
Sandra säger:

har du någon vit skorta typ, har för mig du har visat den på bloggen. Den var i alla fall redigt snygg. skulle du kunna typ lägga in en bild på den och säga var du har köpt den ;)

2011-12-12 | 16:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback