vad hände?

Det blev en liten oplanerad bloggpaus, har faktiskt inte känt för att sitta vid datorn. Den har bara använts för att titta på några avsnitt av Pretty Little Liars, en nykomling bland mina favoritserier. Men jag använder min blogg som dagbok, för att kunna titta tillbaka & minnas allt med hjälp av bilder & text, och då kan det ju inte bli ett hål sådär i slutet av juli/början av augusti. Därför utnyttjar jag regnet utanför & bloggar ikapp, denna veckan uppdelad i några inlägg nedan!

Update: Orkar inte göra alla inlägg nu så resten kommer antingen senare ikväll eller imorgon, hehe.


Kommentarer
Catja säger:

sv: Tack så jätte mycket :D

2011-08-19 | 21:41:24
Bloggadress: http://catjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback