good feelin

Glad Elin just nu!

Igår blev bloggen bortglömd. Jag satt/låg nämligen i Julias säng med henne, Malin, Camilla och Emma nästan hela dagen. Vi vet hur man chillar! På kvällen träffade jag ännu fler brudar at Emma's place, alltid lika roligt.

Idag har jag varit hos Linnéa. Hon kom hem från sin semester igår & det var skitkul att träffa henne! Hon har varit på kryssning i medelhavet och efter alla bilder & saker hon berättat så är jag ju inte alls avundsjuk.. ;)

Nu ska jag försöka sluta äta av vindruvorna som jag plockade in från växthuset innan, haha sjukt goda! Sedan ska hunden rastas, jag ska äta lite middag & göra mig iordning för kvällens äventyr. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback