duktigt av mig

Efter att ha vaknat av klockan halv tio gjorde jag frukost till mig och bror innan jag stack till pappa. Där städade jag först köket, sen badrummet, mitt rum & till sist hallen / matbordet osv. Gjorde mig lite lunch & gick sen och hämtade William på dagis.

Passade den lille skiten tills åsa kom hem & åkte sen till mamma igen. När jag trodde jag äntligen skulle få pusta ut så skulle jag tydligen tömma diskmaskinen, stryka & vika tvätt. Hej hushållerska!

Nu är då allt slit över & jag känner mig piggare än nånsin, jag som vart så himla duktig måste ju få någon sorts belöning?! Ska ta & smsa någon trevlig person & se ifall den vill träffa mig, hehehe. Hoppas kan man alltid!



Förgyller detta inlägget med Jennifers bild från i fredags. Hur många gånger jag än titttar på den så skrattar jag varje gång, hahahah. Jag & Denise är det på bilden för er som inte vet.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback