big love


Har velat ha ett par fjäderörhängen ända sen i april, det tog 4 månader att hitta de perfekta & nu är de mina

Det gick finfint hos optikern & nu behöver jag inte gå dit igen på ett halvår! Jag & Emma gick till Mignon och fikade när optikern var klar & blev sittande där någon timme. Kände mig lite udda som aldrig smakat mignons morotskaka (alla andra älskar den typ, haha) så den testade jag idag. Lite för söt för min smak, men ändå helt okej!

Nu tänkte jag titta ett pretty little liars-avsnitt (helt fast, haha). Sen ska jag väl ta något att äta till kvällsmat innan jag sticker till Camilla. Hon hade tydligen bakat cheesecace så det blir en fika till. Jaja sista sommarlovsveckan får man väl lyxa till det lite!

Kommentarer
Anonym säger:

Så fint med fjädrar!



svar: Tusen tack! Jag är galet nöjd :)

2011-08-17 | 11:22:59
Bloggadress: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback