vi njuter av lovets sista dag



Efter en stekförmiddag iklädd bikini och sololja stack jag ner till kvantum med mina tjejer. Vi köpte alldeles för mycket mat och cyklade vidare till fästningshörnan där vi åt, pratade och njöt av solen.

För att verkligen vara allt annat än utvilad imorgon när skolan börjar igen så cyklade jag och Janne en riktigt lång runda men mountainbikearna. Drygt 4 mil blev det på ca 2 timmar och jag var helt slut efter (och är det fortfarande hehe). Även om cykelkonditionen kan förbättras rejält så är jag riktigt stolt att klarat denna rundan så här tidigt!

Nu får vi bara hoppas att skolan inte tar död på mig, så ska nog allt gå bra. hehe. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback