vi är som vi är

Jag och snyggjulia blev klara med matten och drog ut i trädgården. Efter lite solande på studsmattan bestämde vi oss för att ta ett dopp i jacuzzin och steka lite där. Det var superskönt och jag tror minsann att jag har fått lite färg idag med!
Sen stack jag hem och åt, deklarerade helt själv (vuxenpoäng!) och sen cyklade jag till Julia igen. Jag, hon, Jennifer och Linnéa ska redigera klart vår dokumentärfilm på torsdag och idag kom jag på att vi desperat behövde ett extra litet filmklipp. Utan att ens tänka på att höra av oss till de andra stack jag & Julia ner till apelviken och filmade på massa tåg som körde förbi. Snacka om att vi fick blickar, hehe.

Nu ska jag hälsa på dessa damerna, ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback