svar på frågestunden!

Här kommer svaren på alla frågorna ifrån frågestunden förutom alla cp-frågor om revolutioner och sån skit. Älskar er tjejer men ibland är ni förjävla jobbiga.. ;)

hej Elin.
Har du någonsin haft ett intimt förhållande ?

Svar: Nej.

Vilken är din favorit accessoar, favoritsmink och ditt bästa modetips?
Svar: Jag har ganska många favoritaccessoarer, jag älskar det! Men största favoriterna just nu måste vara min klocka, vita tubsjalen från on your mind och tunt skärp i midjan!
Jag gillar att sminka mig så jag har ganska mycket smink varje dag, ser så död ut annars på vintern. Något jag inte skulle klara mig utan är dock foundation, mascara och kajal. Gillar att exprimentera lite med ögonskuggor och kajal ibland, himla kul att variera sig!
Detta kanske låter som värsta klyschan, men jag tror att det bästa modetipset jag kan ge är att trivas i det man har på sig. Självförtroende räddar de flesta outfitsen! Något annat man kan tänka på är att tänka varje gång man köper något nytt, att man kan använda det nya plagget till mer än en sak. Enligt mig finns det inget tråkigare än att ha samma klädkombinationer allitd!

Vad tror du är vårens hetaste trend?
Svar: Jag tror på jeans i mängder! En snyggoversize t-shirt i beige, ljusrosa eller vitt till. Accessoarer kan vara stora i trä men även silver och guld. Converse är ju alltid populärt och mina svarta kommer sitta på hela våren.

vad går du helst klädd i till skolavslutningen?
Svar: Jag har redan bestämt att jag ska ha konfaklänningen på avslutningen också, och den får ni ju inte se än. Men eftersom att jag ska ha den på konfirmationen så kanske ni förstår att den är vit. Sjukt snygg är den också! Funderar på jeansjacka, massa ringar, kanske ett halsband eller fjäderörhängen till det. Svarta vagabondskor med korkkilklack till det!

Hur ser din konfaklänning ut?
Svar: HEMLIS! Kan dock ge er en liten ledtråd: Den är lååång, hihihih

Hur ser en perfekt påsk ut för dig?
Svar: Påsk är inte särskillt speciell för mig, men en bra påsk skulle kunna vara typ såhär: Vakna sent, äta frukost med ägg och allt med familjen. Vara ute i soligt väder hela dagen och sen påskeld och pardie på kvällen!

Vad spelar du för position i innebandy?
Svar: Just nu spelar jag mest forward men har testat på det mesta. Var center förra året och året innan det var jag back. Eftersom att jag spelat center såpass mycket som jag gjort så får jag ibland köra center eller back på matcher nu också, semin och finalen i helgen till exempel. Även om jag är forward så tycker jag inte att det viktigaste är att just jag gör mål så jag gör faktiskt fler assister än mål.

Hur länge har du spelat?
Svar: Jag har spelat innebandy sen hösten 2007, alltså 4 år.

Vem var din första bästa kompis?
Svar: På mitt första dagis lekte jag alltid med min syster och Märtha. Men den jag kallade min bästis först var Johanna Westholm. Ni har länk till både märtha och johanna till höger!

Hur många syskon har du egentligen?
Svar: Haha lite svårt att förstå sig min familj, det kan jag förstå. Jag har en "helsyster", Hanna. Sen har jag Carl och Ida som är mammas barn, och william som är pappas. Pappas fru hade en dotter innan de träffades, Moa.

Har du några planer för sommaren?
Svar: Ja du. Antingen så har jag halva sommaren uppbokad eller så har jag inte en enda sak bestämt. Hoppas som in i **** på det första alternativet och jag får veta vilket om ungefär en vecka. Det enda jag har bestämt är att jag ska bli riktigt jävla brun!

Har du druckit alkohol någon gång?
Svar: Ja.

Har du bra betyg?
Svar: Jag tänker inte skriva ut mina betyg här, men jag kan säga att jag är nöjd med dem. :)

Det hade varit roligt att veta vilken mascara du använder och varför du tycker den är bäst?
Svar: Jag använder Maybelline Define-A-Lash och tycker den funkar helt okej. Man får långa fransar men för att de ska få volym måste man dra på 1000 gånger. Min favorit är The Collosal volum' express. Den ger både längd och volym direkt!



Är du modeintresserad ? (:
Svar: Jo det är jag väl men det är inte så att jag inte tar på mig kläder som är "förra säsongen". Jag har kläder som jag trivs med och som jag tycker är snygga. Någon gång på våren brukar jag få massa idéer på saker jag vill ha inför denna sommaren. I år vill jag t. ex ha pilotglasögon, gladiatorsandaler och en liten brun väska med långt axelband. Förrutom det vill jag ha en riktigt snygg vit blus och ett par mörka jeansshorts. Jag vet inte ifall det är
rätt i modet just nu, men jag vill ha det!

Hur blir man så snygg som dig?
Svar: top secret!

Får jag vara brudtärna när du gifter dig?
Svar: Absolut älsklingsjullan!

Vad använder du för foundation? Måste veta, ska faktiskt börja sminka mej på riktigt..
Svar: Jag använder Maybellines 24 hours Super Stay. Är riktigt nöjd med den faktiskt!


Vad är du mest nöjd med ditt utseende?
Svar: Lite olika, men oftast är det faktiskt håret haha!

Har du några komplex, i så fall vad?
Svar: Finns det någon som inte har det? Jag försöker tänka på det jag gillar istället för att fokusera på komplex. Säger det igen; självförtroende och ett stort leende är alltid snyggast!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback