köpt 63 liter läsk och stekt 30 pannkakor


Tog min söta syster till hjälp och lagade pannkakor till hela familjen. Med musik på hög volym var det allt annat än tråkigt!

Igår var det fullt upp för min del & bloggen hanns inte med. Hade en ganska stor svenskaläxa där man skulle kolla på en film och svara på massa frågor om den & skriva. Det tog en jävla tid om jag ska vara ärlig.
Tog en liten paus vid sju och jag & malin drog till Hajen. Köpte läsk till diskot som min klass ska hålla i på fredag. Hoppas att det kommer mycket folk för vi köpte 42 stycken 1,5 litersflaskor, alltså 63 liter läsk! Haha.

Idag lämnades teknikarbetet och svenskan in, JAG ÄR LÄXFRI! eftermiddagen spenderades vid tvn med top model & project runway.. hihi.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback