jeans


Hannas jeansskjorta fick vara outfit idag, nice!

Superchill gympa startade dagen. Jag & massa andra brudar spelade volleyboll utan regler & dansade till marias gamla schlagerlåtar samtidigt, haha! Sen flöt dagen på lite som vanligt förrutom att jag ringde till polisen för första gången. Det var inget allvarligt dock, och inte 112 jag ringde. Vi skulle bara kolla lite saker om ett skoldisko klassen ska anordna nästa vecka. Det var inga problem med det iaf.

Gick hem till Julia efter skolan och skulle plugga där. Det gick la sådär, jag och julia är kanske inte bästa pluggteamet. Men en halvtimmes plugg kanske, lite cpande, chillande och en grym facerape gjorde eftermiddagen.


17 komentarer och ett antal meddelanden på chatten gjorde att jag hade lite att göra med att cpa vidare. Alla gick på det också, jag är förjävla bäst ibland! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback