eeeeeeaster

Skärtordagen spenderades i ullared, först shoppande med syster på gekås & sen hemma hos mormor. Hittade en del fina saker på gekås som ni kommer att få se någon gång i framtiden. Mormor ska snart flytta ifrån sitt stora hus och vi hjälpte henne att packa lite & sånt.

långfredagen gick jag först till kyrkan och sörjde jesu död med alla gråtande gamlingar (eller vi säger att jag sörjde iaf..). Sen blev det storstädning av rummet som verkligen behövdes, man kundde knappt gå på golvet för alla kläder och saker.
Hoppade på Jannes motorcykel med honom och flög fram över vägarna till Borås för att fira min kusin som fyllde 25. Det var himla trevligt att träffa en del släktingar som jag inte sett på år. När vi flygit hem blev det årets första mountainbike-runda och shiiiiit vad härligt det var!

Började påskaftonsmorgonen med konfirmationsmöte och sen chillade jag bara hela eftermiddagen. På kvällen blev det tjejfest hos Linnéa. Sjukt roligt hade vi! Här kommer några bilder, hihihohe.



Lite senare än dessa bilderna togs kom Jennifer & Julia, och senare på kvällen kom en del mer folk... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback