dokumentärfilmen är klar!


s k j o r t a  -  h & m

Andra redigeringsdagen för dokumentärfilmen som jag, julia, linnea och jennifer gör i skolan & vi blev klara. Den blev faktiskt grymt bra om jag får säga det själv, och efter allt slit vi haft med den så får jag det!
Så vi satt alltså vid en dator hela dagen istället för lektioner, himla chill. Efter skolan blev det innebandyträning och sen en cykeltur till willys med julia. Träffade på lite roliga tjejer och pratade en stund med dem också.

Imorgon är det konfirmationsläger, eller snarare i helgen, men vi åker imorgon. Bara för att tillägga så har jag inte packat en enda sak men det har jag 1 timme på mig att göra imorgon eftermiddag, hehe. Jag brukar inte vara så dålig på att planera men idag orkar jag faktiskt inte. Måste göra no-läxan idag också kom jag på, hehe måste rusa!

Puss!

(UPPDATERINGEN BLIR BARA FRÅN MOBILEN ELLER INTE ALLS I HELGEN, BARA SÅ NI VET DET SWEETIES!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback