biffdag

Har varit i sparbankshallen hela dagen och haft temadag. Först spelade vi handboll, sen hade vi HLR (hjärt och lungräddning) med en film och dockor. Lite patetisk men säkert jättebra.. ;) Yoga hade vi också. En del saker var skitjobbiga och jag kommer säkert ha träningsvärk imorgon i massor av muskler jag inte visste jag hade. I slutet av yogan var det avslappning men jag hade fullt upp med att inte knäcka mig när jag hörde att Jamilia snarkade bredvid mig så jag slappnade nog inte av så mycket, haha.
En promenix och massa skakande på rumpan i olika latinodanser blev det också.

I eftermiddags har jag pluggat med malin & vi kom på att vi är jävligt roliga ändå. Bara så ni vet!

Känner för att vara lite random så jag lägger upp ett par bilder från en kväll för några helger sen. De har aldrig kommit upp innan för att min kamera var borta... i fickan på min vinterjacka... Är bäst på att hitta saker! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback