april, april!



hello fluffhår!

Hur har det gått med lurandet för er idag?
Själv är jag ganska nöjd måste jag säga. Lyckades lura både linnéa & julia att klockan var åtta och att de hade försovit sig fastän klockan va sju i morse. De sa att de inte gick på det, men jag vet att de gjorde det...
Malin gick inte på mitt skämt till henne, fast det var inte så bra. Stoltast är jag nog över hur jag lurade pappa. Jag skickade sms till honom i morse (är hos mamma) där det stod "hej, tänkte bara påminna om utvecklingssamtalet idag klockan 15" efter någon minut ringde en stressad pappa på väg till jobbet, haha!
Förutom dessa och massa småskämt hela dagen så lurade jag också so-läraren och engelskaläraren, och ännu är inte dagen slut! Grymmaste luraren här asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback