ullaredsmys

Det är alltid lika trevligt att titta på Ullared, tycker ni inte? Inte bara för att jag känner igen stället från hela min uppväxt utan också för att det är ett genommysigt program. Alla konstiga små tagningar med någon som håller i ett par strumpor. Kul? Ja! Haha.
En sak jag tänkte på med de som är med typ Morgan & han i slutet. Visst har de lite kontigt dialekt men jag förstår ändå allt de säger. Mormor bor precis utanför ullare och hon pratar lite likt. Men kan ni andra också höra lätt vad de säger? Pappa hörde inte allt det den sista gubben sa, haha.

Men nog om det! Nu ska jag sova om en liten stund. Känner mig väldigt glad efter att pappa kommit hem från föräldramötet. Vill inte nämna några namn men det gällde en väldigt dålig lärare i alla fall. Hoppas att vi slipper ***** nu!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback