Still alive

Uppdateringen har ju varit död i veckan som ni antagligen har märkt. Vi har som sagt inte haft något internet hos mamma men nästa gång jag kommer dit har vi det, som tur är!

Denna veckan har varit lite stenålders, med ingen dator och ingen tv fast jag har inte haft tid ändå. För konstigt nog har jag inte haft någon tid över till att ens träffa kompisarna. Det har varit en del läxor, bland annat hemkunskap som tog upp hela onsdagseftermiddagen. Sen har innebandyträningarna dragit igång och ingen kan vara lika lycklig som jag. Jag har verkligen saknat alla underbara timmar på planen!

Mer bloggning blir det imorgon, mitt huvud är lite för överfyllt av saker som jag skulle velat blogga om i veckan men inte kunnat. Ska försöka tömma det lite och komma med lite bättre inlägg.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback