ska strax iväg & träna



Aw. Bilder på mig & min lilla stalker.

Fick pluggat en & en halv timme i eftermiddags också så provet ska nog gå i alla fall.  Känner att jag inte kan extremplugga nu i åttan, då kommer jag typ vara död i nian & resten av livet... Men nu blir det väldigt skönt & roligt att träna, träningarna i wictory center är alltid roligare än i gamla idrottshallen. Kan ju visa planerna för resten av veckan också!

Imorgon: skola, skoljoggen (springa 1 mil på tid, usch!), plugga lite matte? träning, LAN!
Fredag: soooova ;) (studiedag).
Lördag: konfirmationsmöte
Söndag: sälja aftonbladet, gudstjänst, laga kvällsmat (hkk-läxa)

Sen kommer det ju bli mer saker, men detta är vad som är planerat nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback