ready to pardie

Snart i alla fall! Ikväll ska Emma fira sin födelsedag & jag har precis lagt fram kläder. Blir lite halvsomrig & halvhöstig outfit. Väldigt nice med höst nu tycker jag, för det betyder koftor, knästrumpor, leggins och mysiga jackor! Jag har precis i veckan köpt en ny höstjacka som jag är HELT kär i! Har aldrig trivts såhär bra i en jacka innan. LOOVE IT! Det är den i headern (;

Rummet blev visst inte städat idag, hehee. Men jag ska nog göra det imorgon. Dock har jag hunnit fixa ny header, som ni ser (om inte tryck F5). Jag har också dragit med pappa till en Second Hand för att köpa en stol, fast det var tyvärr stängt. Tänkte ha en gammal stol som jag målar vit istället för en typisk datorstol, så mycket mysigare!

lite bilder från förra veckan tagna med mobilen!


mysig kvällspromenad men Malin förra fredagen.




lördag på stan med Linnéa, Malin och Julia.


visst tar den väldigt fina bilder?


mina och Camillas söta minifrallor som vi gjorde på hemkunskapen! (;

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback