planer

Dagens planer är ganska osäkra, de har liksom bara blivit till i mitt huvud i morse. Men de ser ut lite såhär:

• Packa upp sakerna från mamma och städa rummet. (det är faktiskt mycket roligare när man har ett rum som man älskar!)
• Fixa mig och få någon till att hjälpa mig med nya headerbilder. Har en designidé i huvudet som skulle kunna bli riktigt bra!
• Fira Emma!♥

Så sådär blir det nog, I hope. Har laddat ner ett nytt fotoprogram (GIPM) som verkar riktigt bra. Det är typ exakt som photoshop, fast gratis. Nu ska jag bara försöka lära mig att hantera det så att jag kan göra den nya headern i det programet idag eller imorgon.
Om en vecka är jag i Stockholm med Linnéa, asså det kan inte bli bättre!♥

Kommentarer
Jennifer säger:

Gimp ÄR bra :D

2010-09-04 | 11:54:17
Bloggadress: http://jehnna.wordpress.com
malin säger:

superfin header! :D

2010-09-04 | 17:15:38
Bloggadress: http://malinblennskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback