packar för storstaden

Imorgon går tåget till stockholm & självklart så är jag & Linnéa med! Ska bli så roligt att åka dit med henne, har längtat som en galning!
Känner att jag har noll blogginspiration, men den kommer säkerligen höjas efter en helg i huvudstaden! Är supertrött för tillfället, undrar om jag ens kan hålla mig vaken till Idol, haha. Massa cykling mella simhallen, skolan & swc, 32 längder i simhallen, svinjobbigt beeptest & ytterligare 1 timmes träning med fys har tagit på energin...

Nu ska jag packa det sista, det är väldigt tomt i väskan för tillfället så jag undrar om jag har glömt något. Men det är ju i och för sig inte så mycket man behöver ha med sig.

Detta blir bästa helgen ever! Puss på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback