dagens & brandträning


tröja (ny från sthlm!) - Zara
Chinosleggins (nya från sthlm!) - Vero Moda
Halsband - blandade bl. a. pilgrim, ur&penn och JC


Har varit hemma från träningen en stund nu. Det gick väldigt bra idag, tyckte jag. Tror att det är för att vi fick låna klubbor från sportshopen & jag hade en längre (min är alldeles för kort!) och mycket smidigare. Satte ett skott i krysset från halvplan med den, stoolt! ;)
Men mitt i träningen så gick brandlarmet! Jättehöga sirentjut & sen en skithög röst som sa "DETTA ÄR EN NÖDSITUATION! BRAND HAR UTBRUTIT I BYGGNADEN!" Alla fick typ panik, skrek som fan & sprang ut. Där stod vi i typ tjugo minuter i duggregnet innan brandmännen kom. Det hade blivit fel så brandmännen hade inte fått larmet förrän efter en kvart. Men det va ganska coolt att se dem komma där med blåljus & brandmanskläder. Det var såklart ingen brand, så fick forstätta träna. Lite tråkigt att det var idag när det gick så bra bara.. ;)

Nu blir det idol & sen duschen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback