Alla dessa hästar



Ända sen jag kom på idén att göra en lappkudde med form av en dalahäst i syslöjden har de förföljt mig. Varenda skyltfönster, varje inredningsaffär, överallt i Stockholm! Var jag än går påminns jag om denna smått omöjliga kudden jag ska sy, haha.
Men jag kan klara det, det vet jag. Jag lyckades pussla ihop alla bitar på ca 10 minuter, så nu vet jag var de ska vara någonstans på hästen iaf. Med detta kortet kan jag nog pussla snabbare nästa vecka & till sist ska väl alla bitar vara ihopsydda kan man hoppas. Känner för att sticka ett par långa, tjocka knästrumpor sen. Jag & Linnéa hittade ett par underbara men dyra på indiska som jag tänker härma. Det är ju bara kul med slöjd!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback