var ju lite orolig där ett tag

Blogg.se funkade inte för en liten stund sen så jag trodde att det inte skulle bli något inlägg men ibland ska man ha tur! :DDDDD

Denna dagen har varit ganska random. Skolan var seg som vanligt på onsdagar (tre 1 timmes &  tre 50 min lektioner). Efter var man lite död. Linnéa hängde med hem hit. Vi gick iväg till håsten (posten) där jag fick hämtat sakerna jag beställde för säljarpoängen på aftonbladet. Antagligen det mest random jag kunde beställa men det fanns typ inget annat & nu när jag slutade ville jag göra nåt av poängen. Hem fick jag iaf 750:- presentkort på SIBA (hahaha, har aldrig köpt nåt där men valde mellan det & gameshop....) & ett par hörlurar till samlingen...
Sen gjorde vi lite annat & drog till sist till swc. Jag har sån jävla hosta så jag kunde inte träna, men vi tittade på slutet av min träning. Vi orkade inte köra hem sen så vi stannade och tittade på p96 också. Hann med att prata & dampa med Amelia, Hannah & Ronja en stund med, hahah. Sen cyklade jag hemåt & nu sitter jag och väntar på att älskade GREY'S ANATOMY ska börja. Förra säsongen slutade ju så hemskt så jag har väntat hela sommaren efter ett bättre slut, eller inget slut alls helst.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback