superbra säsongsstart!

Härligt att vinna första seriematchen med 6-1! Lite nice att göra säsongens första mål med... hihi. Vi spelade mot Träslövs läge i Ankarhallen. Jag hade inte ens testat att springa med min fot men ville så gärna vara med så det fick bli tejp. Det funkade dock väldigt bra & gjorde nästan inte ont alls.
Jag måste ändå säga att jag tyckte lite synd om träslövs läges målvakt. I andra perioden, när vi ledde med 3-0, skulle hon kasta ut bollen till en av backarna. Då kastar hon rakt på sin egen stolpe & in i mål, haha.

Nu i kväll har jag varit på gospelmässa i kyrkan. Ska alldeles strax börja sticka mina sockar, det riktigt kittlas i fingrarna. Jag är knäpp, jag vet. :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback