första snön






Snö & -5° i oktober & folk pratar om global uppvärmning...

Ännu en vecka är förbi, eller nästan i alla fall. Fredagar räknas liksom inte helt. I eftermiddags pluggade jag lite till engelskan & började lite smått med no:n med. Nu tänker jag inte röra engelskaböckerna mer, det får gå som det går imorgon.
Kvällens/eftermiddagens träning var väldigt rolig som vanligt. Jag har verkligen vant mig vid min nya klubba & bladet så jag ska inte byta det. Riktigt guld blir det att spela match igen nu på söndag. Jag ska spela i den "låga" serien denna helgen också eftersom att den andra matchen är när jag är på lägret. Men det blir nog bra, får ju testa att spela i 2b någon annan gång.
Nu ska jag kolla igenom vad jag ska packa till lägret. Vi kanske hörs imorgon annars blir det på lördag eller söndag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback