varför jag inte bloggat de senaste dagarna

-Jag har helt enkelt inte känt för det!

Ringhals sista dagen var ännu roligare än de andra. Kändes verkligen som att man lärde känna varandra riktigt bra & jag kommer sakna många från kursen.
När jag kommit hem från teknikkursen var det raka vägen hem & packa och sen till Julia där lan var på g. Ett otroligt kul lan med massa folk i Julias lilla stuga. Lite trångt blev deti emellanåt men det var ju bara mysigt. En timme fick jag sovit den natten, mellan 06.30 & 07.30.

Dagen efter (igår) var jag ju lite trött... Ganska förståenligt? Åkte hem från Julia, dushade och fräschade till mig rejält. Man blir så sliten av att lana! Sen tog jag kameran och knäppte lite skogsbilder på väg till Malin. Där fixade vi efterrätten till kvällens halloweenpardie med tjejerna! Väldigt nice blir det, men ni får se sen så att det blir överraskning för de som ska äta. Sen off to träning & till sist Campino med ca 20 tjejer från laget, riktigt nice det!

Idag har jag mest chillat. Vaknade kvart över elva av att min halvsyster spelade på sin trumpet eller valthorn eller vad det nu är. Inte okej måste jag tillägga! Spelade gitarr & sjöng lite för att överrösta... Nej nu skojade jag bara!
Men jag spelade och sjöng lite senare. Vi ska ha som "musikprov" att spela & sjunga för läraren. Dock är relationen mellan mig & gitarren inte den lyckligaste och jag funderar starkt på att be någon lära mig spela piano istället... Sen var jag hos optikern och kollade synen. För er som inte vet så hade jag glasögon för ett tag sen men trivdes inte så jag skippade dem. Nu har jag tatt tag i saken och fixat så att jag får linser nästa vecka!

Blev ett långt textinlägg, jag tänkte att alla som troget klickat in sig på min ouppdaterade blogg ville ha något att läsa. Men vänta bara för jag har massa tidsinställda inlägg på g under kvällen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback