10 klarsynta minuter

Var hon optikern efter skolan och fick mina linser. Först hjälpte hon mig att sätta i dem & så fick jag gå runt på stan i tio minuter för att se om allt funkade och att de inte skavde. Det var helt otroligt hur skarpt allting var! Alla dessa år har jag sett så dåligt, och med mina förra glasögon såg jag inte ens hälften av såhär bra. Jag rekomenderar Optiker Haar mycket mer än Specsavers.
Det som är så himla bra är att jag kommer se såhär bra alltid i framtiden! Imorgon när jag sätter i linserna kommer allt bli lika skarpt. Helt amazing!
Tänk dig att du bara har en mobilkamera och inte sett några andra bilder. Så helt plötsligt får du en systemkamera på 20 mpx, så jävla skarpt blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback