valborg i bilder & text

God morgon!

Hade ni kul igår?
Jag hade iaf superkul! Lite bilder & förklaringar kommer (HAHA, malin!) här!


Vi träffades hos Linnéa. Vi fick fin mat, skrattade & pratade i hennes uterum. Regnet öste ner utanför & vi bestämde oss nästan att skippa stan eller elden för att slippa bli genomblöta...








Men titta vad som hände med himlen! Vi cyklade till elden vid 9 ändå.


Vid elden. Det blåste lite kallt från havet men elden värmde bra, haha.


en ganska liten eld var det...


söta flickor.

Sen cyklade vi tillbaks till linnea efter en stund, det var så jäkla kallt! Ivar, oliver, max & theo kom förbi i några minuter.

"Ta de lite lugnt, vi har väl inte bråttom? Jag känner inte ens mina händer längre" sa jag på väg hem från elden/stan. Kanske berodde på att de var sjukt kalla, tänkte inte på det... ;)


Galet bästa kvällen!

Kommentarer
malin säger:

haha jag står ju & sover på en bild ;p

sjukt lyckad kväll iaf! <3

2010-05-01 | 12:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback