Underbar dag i solen

Åh, vad det är härligt ute! Så himla fint väder.

Efter skolan gick jag & julia först hem till mig. Sen tog vi med dippie ut & mötte vi upp linnea, camilla & malin och julia hämtade millie. Vi gick en lång promenad i skogen. Vi satte oss på lite olika ängar under tiden, man blir ju ganska trött av värmen. Riktigt mysigt hade vi & det blev många härliga bilder.

Sen gick julia hem & jag lämnade dippie hos mig. Vi drog oss till fotbollsplanen där john, oliver, ivar, jennifer, max & oskar var. Vi spelade lite boll med dem & gick sen hem till jennifer där vi satt & chillade en stund.


(ignorera minen på mig!)













Kommentarer
camilla säger:

härlig runda !<3

2010-05-18 | 21:22:57
Bloggadress: http://millanmilla.blogg.se/
Loisa säger:

Hihi vad roligt, jag känner igen dina vänner! Tror jag har haft dem när de var små i sådan där barn-aerobic. kram!

2010-05-18 | 21:43:28
Bloggadress: http://loisa.webblogg.se/
linnea säger:

mysmys! :D

2010-05-20 | 15:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback