ska snart iväg...



ser lite annorlunda ut med mittbena & plattat hår ikväll..!

Nu ska jag alldeles strax iväg. Ska möta upp de andra om 20 minuter. Det känns lite som att planeringen för kvällen inte vart den bästa, jag vet knappt vilka som kommer men det löser sig nog. Mamma & Janne är med på cykelfesten & har förrätt så jag känner inte helt för att gå ner & störa nu när de sitter där och skrattar. Haha, men jag är tvungen...

Uppdateringen imorgon kommer nog inte bli den bästa. Jag är ju alltid ganska dålig på att blogga på söndagar & imorgon kommer jag vakna hos pappa men datorn är kvar här. Så det kan bli lite hursomhelst. Ni överlever ändå, jag vet det!

Ha det fint ikväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback