nervös, nervösare, nervösast

haha, va konstiga de 2 sista orden såg ut...

Men gud vad jag är nervös!

förklaring: Ni kommer väl ihåg att jag & Julia ska sjunga på skolavslutningen? Jag sa det för typ en månad sen... Men iaf, nu är det inte säkert längre! Det är så många som vill uppträda & det finns inte så mycket tid. Så nu ska de ha en uttagning och de som inte duger eller "har en viss kvalitet" som musikläraren sa, får inte vara med. Jag är grymt nervös, jag har jättemånga anledningar till att jag & julia inte får sjunga...

  • Det är 7-9.  Niorna har sitt sista år & kommer inte bli kickade.
  • De som väljer är musikläraren (mamma till en av åttorna som sjunger), johan (åttornas lärare) och martin (niornas lärare). Ni hör ju själva.
  • Jag & julia gör ingen speciell sak. Malin spelar piano skitbra, sanna har skrivit egen låt och jesper & mårten spelar instrument som red hot chili peppers själva.
Men vafan! Vi är bäst! Vi ska äga scenen, inte deppa! Vi ska vara med om vi så ska hota dem.


jag & malin nervösar oss ihop... (som sagt ska hon spela piano)


Kommentarer
Emelie - EmeliesPlace säger:

Svar: Åhh tack så jättemycket för din komplimang! Du anar inte hur glad jag blir av att höra såna fina ord :)

2010-05-26 | 15:00:09
Bloggadress: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback