my new darling







Denna underbara longboarden köpte jag på intersport med mamma i förmiddags. Helt underbar att åka med! Jag & Emma var ute på en riktig långrunda efter lunch. Vi åkte runt vid havet & lite överallt i mer än en timme. Jag älskar det verkligen!

Efter rundan var vi varma & trötta ( det har varit 25 grader, sol & vindstilla idag) så vi rullade hem till mig & åt glass. Sen satt vi bara & chillade i solen resten av eftermiddagen. Nu har jag ätit god, grillad mat & ska snart iväg till emma. Vi blir nog några (vet inte vilka) som ska spela kubb i det finfina vädret, det gäller ju att passa på!

Ha det bäst!♥

(min updatering kommer bli lägre nu när det ör så fint väder. Jag menar, varken jag eller du vill sitta här särskillt länge ;)

Kommentarer
linnéa säger:

grymt fin! snygga morotsben också :D

lycka till med kubben!

puss:*

2010-05-22 | 22:04:30
camilla säger:

jätte fin ! va roligt :D

2010-05-23 | 10:01:37
Bloggadress: http://millanmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback