mina fina presenter

Jag fick superfina saker igår av tjejerna! Det märks verkligen att de känner mig väl för jag fick saker som jag ville ha jättemycket utan att jag sagt det till dem, haha♥



Linne i en underbar färg & ett jättefint kort av jennifer. Hon är verkligen otroligt duktig på att rita! Jämför med headerbilden så ser ni hur likt det är.


Presentkort på Makeup-rådgivning, coffee card laddat med 100 :- på espresso house och test på body butter från Camilla, Malin och Emma. Gud vad kul det ska bli att gå på rådgivningen & coffeecardet kommer att bli väl använt, you know me.


Presentförpackning med tvål, body scrub, body butter och skrubboll av Linnéa och Julia. Luktar underbart gott (sweet lemon) och man blir mjuk, I love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback