Helt sjukt!



Detta klippet såg jag på fotonerdens blogg. Det är om en del bra saker med det nya photoshop CS5, helt otroliga saker man inte trodde gick att göra med ett fotoprogram! Jag har inte photoshop men när jag ser dessa sakerna känner jag att det skulle vara häftigt att kunna det.

När jag redigerar bilder använder jag Photoscape & Picasa till collage. Jag är väldigt nöjd med de programmen, de är väldigt enkla att använda. Båda finns att ladda ner gratis på google!

Vilket program använder du när/om du redigarar bilder?

Kommentarer
natali säger:

ja använder picasa. jah okej ja då borde du verkligen åka tillbaka.ja den var riktigt bra förutom att de var så stressigt och var bara där fyra dagar..

2010-05-12 | 22:54:54
Bloggadress: http://natalifray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback