afternoon in town

ÅH. Nu blev jag lite irriterad... Jag hade tagit några bilder idag som skulle upp på bloggen men minneskortet var inte i så de sparades på kameraminnet. Annars brukar jag stoppa minneskotet i minneskortläsaren & hade sladden kvar hos mamma. Nu kan jag inte lägga över bilderna... Perfekt.

Jaja, men det har varit en mysig eftermiddag iaf. Jag & Malin cyklade ner till stan efter skolan & satte oss på café mignons uteservering. Vi delade på en grillad baguette eftersom att skolmaten är lite sisådär. Sen gick vi runt i lite affärer, åt årets första mjukglass & så.

Jag köpte ett dubbelpack med örhängen på gina tricot. Det var rea på just dem så de kostade bara 19 kronor.



Nu ska jag strax till klassfesten på fästningen. Jag har inte hört att det är någon i klassen som inte ska gå så det blir nog riktigt roligt! Hoppas nu bara att solen kan komma fram igen & att det inte börjar regna.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback