våffeldagen!

Idag är det våffeldagen, det vet väl alla!? Jag har i alla fall märkt av det. Jag har ätit våfflor tre gånger idag, haha.

För det första hade jag våfflat en slinga av håret. Sen fick vi varsin våffla i skolan. Efter skolan gjorde jag, linnea & julia våfflor till mellanmål & nu har jag precis ätit våfflor till kvällsmat. Men vad gör det, det är ju så gott!?

Bilder från eftermiddagen!


vi började laga dem nästan direkt, lite galet var det. Den första tog väldigt lång tid, efter ca 10 minuter märkte julia att hon hade satt i sladden till brödrosten istället, haha.

Det var så fint väder & varmt så vi satt ute på altanen. Jag & Millie.


jag, Millie & Julia


söta du.


Dagens huvudrätt! (nästan det enda jag ätit idag!)





Solen har skinit hela dagen & nu är verkligen våren här! Mer än 20 grader i solen, jag dööööör av lycka!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback